jiaxin Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hei, jeg er ny og usikker på hvor jeg skal putte denne tråden, håper det er riktig. Jeg har en sony ericsson k310i mobil, en dag ble det plutselig lav lyd ved samtale, altså jeg hører nesten ikke noe av det som blir sagt av person på andre siden av røret. Vet noe hva det skyldes? Kan det bare justeres på noe innstilling på telefonen, eller skyldes det maskinvare feil. Kan jeg utnytte reklamsjonsrett på den slags feil ? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det finnes en volum knapp på siden av telefonen som du kan trykke på mens du er i samtale for å justere volumet. Virker ikke det kan det være noe feil på f.eks høytaler og telefonen må sendes inn til service. Kan leveres der den er kjøpt, ta med kvittering. Når det gjelder reklamasjon så kan du reklamere først når denne feilen dukker opp for tredje gang, da Sony Ericsson har 2 reprasjonsforsøk før det blir gjort ombytte eller eventuelt heving av kjøp. Kan være lurt og ta vare på service rapportene du får fra butikken, man kan trenger disse dersom man eventuelt skulle reklamere på den en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
jiaxin Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Det finnes en volum knapp på siden av telefonen som du kan trykke på mens du er i samtale for å justere volumet. Virker ikke det kan det være noe feil på f.eks høytaler og telefonen må sendes inn til service. Kan leveres der den er kjøpt, ta med kvittering. Nei, fant dessverre ingen volum knappen på min mobil, men det funker fortsatt ikke etter jeg tilbakestilt alle innstilligene. Men lydnivå er som vanlig hvis jeg bruker handsfree, sier det om noe. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Når det gjelder reklamasjon så kan du reklamere først når denne feilen dukker opp for tredje gang, Dette er feil. Ingenting som forhindrer han i å reklamere fra dag 1 om han vil. Men de aller fleste velger å få fikset feilene på garanti hvis det er mulig. For å justere samtalevolum på en K310 så må du bruke joystick opp og ned under samtale. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Stemmer det, er joysticken man bruker på K310.. Han kan vel reklamere, men kommer han noen vei med det? Kan vel ikke kreve annet enn og få den reparert uansett. Edit: Skrive feil i annethvert ord.. Endret 3. februar 2009 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
jiaxin Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Dette er feil. Ingenting som forhindrer han i å reklamere fra dag 1 om han vil. Men de aller fleste velger å få fikset feilene på garanti hvis det er mulig. For å justere samtalevolum på en K310 så må du bruke joystick opp og ned under samtale. Tusen takk, det gjorde sussen. Har vel lært noe og...hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå