Bisarre Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Noen som kan hjelpe meg med å få løst opp litt i XP. Om jeg kopierer store mengder data, fra et sted til et annet, så blir maskinen drit-treg etterpå. Ikonene på skrivebordet dukker opp med 0,5-1sekund intervall. Samme skjer når jeg har jobbet lenge med photoshop og andre programmer, som bruker mye data. Virker som om minnebrikkene ikke tømmer seg når de skal, slik at systemet ikke har noe plass og jobbe på. Noen som vet om noen innstillinger, eller no slikt, som jeg kan prøve? Har 512MB ram installert, på en XP1800 maskin, og alt av nye drivere. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 For meg virket dette helt normalt. Når du bruker et program og det håver inn ram, så tar den minne fra andre ressurser. Derfor vil windows virke treig etter at du har kjørt et minne sultent program. Windows jobber da med å legge sine ressurser inn i minnet ditt igjen... Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hvis det er slik i lang tid, så finnes det programmer som cleaner minnet, se på http://www.tucows.com og søk på memmory clean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå