bruker9842 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Finnes det proteinpulver som man ikke legger på seg av og gir mere muskler? For jeg har ikke særlig lyst til og gå noe mere opp i vekt for og si det sånn. Er ikke akkurat tjukk, men prøver å slanke meg for og få mere magemuskler. Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Da vil jeg råde deg til å se bort i fra proteinshaker. Det er bare et ekstra innskudd med proteiner, som du egentlig ikke trenger hvis du ikke er ute etter å bli mye større. Skal du slanke deg ville jeg heller trent så du får slanke muslker, og ikke bygge. I tilleg til dette ha et godt kosthold, med mat som inneholder nok proteiner i seg selv, som kylling og mye annet kjøtt Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Da vil jeg råde deg til å se bort i fra proteinshaker.Det er bare et ekstra innskudd med proteiner, som du egentlig ikke trenger hvis du ikke er ute etter å bli mye større. Skal du slanke deg ville jeg heller trent så du får slanke muslker, og ikke bygge. I tilleg til dette ha et godt kosthold, med mat som inneholder nok proteiner i seg selv, som kylling og mye annet kjøtt vil jo bygge da . gjøre "fettet" om til muskler! + bli større. Endret 31. januar 2009 av krislol Lenke til kommentar
Matias Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvis du vil bygge samtidig, vil jeg anbefale deg jeg sa, fordi da bruker du opp fettet i kroppen til å forbrenne i stedet for å bygge på overflødige stoffer. Det er derfor man bruker kreatin, protein og korboshake, for å bygge med de tilsetningene... Så ville goldt meg borte fra proteinshake ihvertfall... Lenke til kommentar
Matias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du bruker ikke opp fettet bedre av det du sa. Det kommer helt an på antall kalorier (og sammensetning av næringsstoffer). Om han skal bruke proteinshake avhenger blant annet av om han får nok protein fra før, økonomi, vilje til å lage mat og vilje til å spise mat. Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det jeg mener med det er at det er bedre å la kroppen starte med å forbrenne fettet, og det med riktig kosthold er det viktigste! Det er jo en grunn til at alle var mye mer atletiske før, og da snakker vi om å bare være aktiv med riktig kosthold uten proteinshake:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå