Grandmaster Gamer Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 hei, jeg har nettopp kjøpt 120gb hdd til xbox360 arcade, men lurer på hvordan man kopierer spill til hdd? noen som kan linke til guide? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Du kan ikke kopiere spill over, men du kan installere. Du må fremdeles bruke discen for å kunne spille spillene dine når du installerer, men maskinen bråker mye mindre når du spiller fra harddisc. Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 hvordan gjør man det? hvor i menyen finner jeg det valget? sorry jeg er nybegynner XD Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 lol google is my friend XD 1.Load the disk into your Xbox 360 console and go to your Xbox 360 console 2.Scroll down to My Xbox 3.Scroll across to Game Library and hit the A button 4.This should put you on the Recent Games window and your game should be highlighted, so you should just need to 5.hit the A button. Otherwise, scroll to the Recent Games window and choose the game. 6.On the game screen, choose Install to Hard Drive. This process should take a few minutes, but once it is complete, 7.you'll be able to enjoy improved performance. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Du har oppdatert konsollen antar eg. I så fall går du på My Xbox -> Game Library og velger spelet. Då vil du få opp valg om du vil installere til harddisken. Same plass kan du og slette eit spel frå harddisken om du vil det. Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 hehe ja det fungerer nå, driver å installere mass effect nå, 49% XD ellers takk fir tipset )) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå