DementedAlbino Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Har som oftest alltid endt opp med å handle der siden de har gode priser og jeg slipper porto ettersom jeg bor i Bergen, så synes det er utrolig synd at de er fjernet fra prisguiden og lurer på om noen kan fortelle meg hvorfor? HAr søkt på 7 forrsjellige varer uten at de kom opp på noen av de. Lenke til kommentar
freerider Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Tror det er fordi de ikke lenger vil sende varer i postoppkrav til privatpersoner. Du må hente varene i Bergen. Da er de vel ikke egentlig en web shop lenger og bør vel ikke være med i prisguiden heller synes jeg. Lenke til kommentar
amund Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Stemmer. Det er misvisende å ha med Flexi-Data i en landsdekkende oversikt dersom det kun er kunder i nærområdet som kan handle. Mvh, Amund Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Var ikke klar over at de er sluttet med å sende ut varer til privat personer. Er det noen som vet hvorfor de har valgt å gjøre dette? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Merkelige greier at de skulle slutte med det men det gjør ingenting siden de har ganske billige produkter. Bor bare 2-3km fra de. Lenke til kommentar
eught Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Kanskje de sluttet med postoppkrav fordi det ble for dyrt hvis det var feil på varer og sånt, eller så ble det for mye arbeid (tror det er 2 stykker som jobber der). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå