phax Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Spørs hvor lite det er. Er de under 10 er sjangsene store. Jeg har sånne: Digg! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Jo er jo nydelig Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) http://www.bmezine.com/pierce/01-ear/A9020...xsu-2-516th.jpg http://www.bmezine.com/pierce/01-ear/A9020...xqa-dominic.jpg Det er jo vanvittig kult. Jeg har like store som han her, men mine ser mye mindre ut =( http://www.bmezine.com/pierce/01-ear/A9020...h/fw3b-40mm.jpg Endret 6. februar 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
kalli Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Helt enig at det er sinnsykt fett ass...! Skjønner ikke hvordan man ikke kan synes det er kult...! Menmen... vær sin smak... BTW... Er det noe aldersgrense på å ta det? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Aner ikke. Er hvertfall 18 på å skalpelering. Hvor gammel er du egentlig? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 De bildene du posta vises ikke Ida Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Jammen. Det er litt dritt. Fjerner bildetaggene da. Uansett! Det er kult. Vi er kule hele gjengen. (minus emoene) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Ser ikke ut til å kunne komme inn på BME i det heletatt. Prøver i morra Lenke til kommentar
kalli Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Er 17 (blir 18 til sommern) så... Må kanskje vente til høsten før jeg tar det da. Og ja, vi er alle kule Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Skjønner rett og slett ikke hva som er så "stilig" med det? Det er bare jævlig stygt. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Du tar feil. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Du tar feil. Han her har rett. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 heisann har kjøpt meg utvidere nå og har navlepriercing str. i ørene. hvor lang tid skal jeg bruke på å få de til 5 mm? er det utviderne er på låner posten her litt! takk for svar Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Går utifra at smykket er 1,6mm. Hullet er tatt av frisør? Du kan strekke 2mm om gangen, men det kan lønne seg å ta en og en så tidlig. Så kanskje.. 1,5 måned hvis du bruker god tid. Noe som anbefales. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 har hatt i 4 år i det ene øret. tok for 1 mnd siden i det andre. begge selv. bør jeg vente lenger med det ferskeste? er fortsatt litt ømt takk for svar uansett. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 fy flate det er stygt as, en kompis av meg sitt øre revna Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Ganske dumt å gjøre sånt selv, altså. Er usikker på grotiden på vanlige lobes, men har du flaks så gror den greit. Du må nok vente en stund før du strekker, siden hullet er såpass ferskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå