kalli Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Har sett endel folk med det ja, men er kanskje mest i storbyer som Oslo man ser folk som har det. Men er jo bra ikke SÅ mange har det da... Da hadde det jo ikke vært no kult lenger Menmen... Får lese litt på linken du ga meg Ida Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg syntes det er rått. Men jeg liker de store da. Stoooore! Lenke til kommentar
nidorina Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har sånt hull i øret. Til det brukte jeg en utvider f.eks slike som disse http://www.barbarella.se/Public/Store/listProducts/107.html Presser du hullet med utvideren/spydet litt om litt til du får den str du ønsker. Har hørt at du ikke skal gjøre dette med hull som er tatt av frisør, da de hullene ikke har rene fine kutt slik som ett piercet hull har. Jeg har 10mm mine hull trekker seg ganske godt sammen når jeg tar ut tunnellene. Leste ett sted at når du er rundt 12 mm så vil ikke øret trekke seg tilbake noengang(??) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er ingen fasitsvar på det, dessverre. Men alt under 8mm burde gå rimelig greit. Blir kanskje ikke helt tett, men rimelig trukket sammen. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Hmm... Synes det er skikkelig fett jeg også Men har ikke tenkt å ta så stort i førsteomgang da... Men hvor tar man slikt? Går man bare til en tatoverings\piercing sjappe og sier man skal ha "sånne hull i øreflippene" ? Og så hjelper de meg med stretching og alt sånt? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kan være en idé å ta seg en tur til et studio å forhøre seg der. Har du hull i ørene fra før av kan det hende de har en uegnet plassering. Milanjo på forumet måtte skjære over hullene da han skulle skalpelere for at de skulle se best ut. Samme gjelder jo hvis du skal strekke også. For at huden rundt kan bli jevnest mulig er det best at hullene sitter perfekt fra starten. Studioer hjelper deg også med strekkingen. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Har ikke hull i øra fra før så da går vel det med plassering greit...! Men får ta en tur til et studio og spørre litt der tror jeg Takk for all den bra hjelpen da hvertfall Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Så hysterisk stygt!! Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Grisehett, spør du meg. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja, spesielt når flippen blir er en halvmeter. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 yeeez, lekkert 8-) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Så hysterisk stygt!! Skjønner at du vil ytre din mening, men jeg ser ikke helt hvordan det kan være konstruktivt å gjøre det på din måte uten å si noe mer om hvorfor du synes det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det fineste er jo at du får sånne deeeeilige dingleører når du tar de ut Lenke til kommentar
kalli Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Så hysterisk stygt!! Greit at du vil si din mening, men dette var ikke en tråd for diskusjon om det er pent eller stygt. Selv synes jeg det er dritkult, men er tydeligvis ikke alle som liker det, menmen... Er folk som ikke liker tatoveringer heller så... Kna vel aldri bli godtatt av alle Lenke til kommentar
kalli Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Det fineste er jo at du får sånne deeeeilige dingleører når du tar de ut ja, det har jeg lurt på... Hvis man tar et "lite" hull, skrumper de sammen når man tar de ut da, eller forblir de et hull helt til du syr de sammen elns? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Spørs hvor lite det er. Er de under 10 er sjangsene store. Jeg har sånne: Digg! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Så hvis du har under 10cm så "lukker" de seg når du tar ut ringen? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Så hvis du har under 10cm så "lukker" de seg når du tar ut ringen? 10mm ikke cm :!: Nja ikke garantert, er helt forskjellig fra person til person. Men er vel stor enighet om at 8-10mm er point of no return hvertfall Lenke til kommentar
kalli Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Mente selvfølgelig mm og ikke cm Hmm... Men da er det bare å holde seg under 8\10mm da, så kan det fikses om man skulle angre at man tok det en gang Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Går an å korrigere det med en operasjon også så du får så og si helt normale lobes igjen. Uaktuelt for min del siden jeg digger å ha dem sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå