kalli Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Har lyst på sånn "hull i øret" men vet rett og slett ingenting om det, så håper det er noen her (Idakake f.eks. ) som kan gjøre meg litt smartere angående dette. Lurer som sagt på mye om dette som f.eks; Hva heter sånn "hull i øret piercing? Gror det igjen hvis du tar ut piercingen? Hvordan funker det? Legger ved et bilde så dere skjønner hva jeg mener Endret 31. januar 2009 av kalli Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=103194 Her finner du mange relevante innlegg. Endret 31. januar 2009 av Mikachu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Det funker ikke slik at man tar hele hullet på en gang. Det hadde for det første vært grusomt vondt og ville aldri grodd. Det de gjør er å ta et vanlig hull og sette inn en liten ring. Så setter de inn en ring som er bittelitt større, lar det utvide seg, så setter litt større igjen, osv osv. Det er ikke gjort på en dag. Må vente til huden har strekt seg naturlig så det ikke revner eller blør. Tar nok lang tid å få såpass stort hull som det der. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Om det gror igjen spørs på hvor store du vil ha de. Det er ikke noe håp for meg. =( Da må jeg sy de sammen. Jeg sier bare "utvidet lobes", så skjønner folk stort sett hva jeg mener. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Hmm... så det har ikke noe spesielt navn? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Ikke såvidt jeg veit. I statene høre jeg de kalle det "stretched lobes" bare, så.. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 hmm... daså... Finnes det noe nettsted elns som jeg kan finne mer ut av dette? Har lyst å vite litt om det før jeg tar det liksom...! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Stretching. Står kanskje ikke så mye om hvordan du faktisk strekker, men kort om metode, smykker og sånt. Det finnes så mange måter å strekke på (jeg har brukt 3!), så man finner fort favoritten. Er det noe mer, så bare spør. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Om å gjøre å skille seg ut mest, eller? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Hahaha! Vel, det er ikke akkurat uvanlig med utvidet ører idag. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Like uvanlig som delt tunge vil jeg tro, aldri sett det i hvert fall. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Du kan være så ignorant du bare gidder, men det er en hel haug som har det, i motsetning til tungesplitt. Nå vet jeg ikke hvor du bor, men med mindre du bor i under en gapahuk i skogen kommer du sikkert til å få øye på det snart. Her i Oslo er det hvertfall drøssevis. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Du kan være så ignorant du bare gidder, men det er en hel haug som har det, i motsetning til tungesplitt. Nå vet jeg ikke hvor du bor, men med mindre du bor i under en gapahuk i skogen kommer du sikkert til å få øye på det snart. Her i Oslo er det hvertfall drøssevis. Kan ikke si det er så mange her i Tromsø, sett sånn 3 stk tror jeg . Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Og hvor mange med tungesplitt har du sett? Det blir mer og mer utbredt. Bare vent, vi innfiltrerer Tromsø snart også. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Så tror jeg heller ikke folk legger godt merke til det i det hele tatt om de ikke er optatt av Bodymods. Jeg har 8mm og får aldri en eneste kommentar på det, regner med folk ikke ser. Mens sist jeg var gjennom bare Arkaden i Oslo så jeg minst 2. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Nei, det er mest andre som er interessert i bodymods som kommenterer det og spør og graver litt. Folk som er helt ignorante ser det knapt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Bling v.2, som psilocybe kalte det for en tid tilbake. Ligger noe i det. Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Mens sist jeg var gjennom bare Arkaden i Oslo så jeg minst 2. ... og begge jobbet på bodymap? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Mens sist jeg var gjennom bare Arkaden i Oslo så jeg minst 2. ... og begge jobbet på bodymap? Quoter Ida jeg Du kan være så ignorant du bare gidder, men det er en hel haug som har det, i motsetning til tungesplitt. Nå vet jeg ikke hvor du bor, men med mindre du bor i under en gapahuk i skogen kommer du sikkert til å få øye på det snart. Her i Oslo er det hvertfall drøssevis. Masse folk som har det. Trenger ikke å gå inn på Bodymap for å se dem Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Det var ment som en spøk.. Så flere stykker selv senest i går Kjenner til og med en som har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå