Gå til innhold

Bærbar pc til "gaming" og nedlasting.

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en bærbar pc til litt spilling, mye nedlasting og endel surfing.

Har kommet fram til 2stk jeg håper kan passe meg?

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=114537

http://www.netonnet.no/index.asp?iid=143762

Jeg er egentlig mest ute etter den man får mest for pengene, er det verdt å gi 1000 mere for den ene framfor den andre? åssen er dem til å spille spill som kommer ut nå om dagen? ikke på full grafikk men at det går hvertfall. og byggekvaliteten er viktig, vil ikke ha noe som knirker eller ikke tåler noe.

Håper noen har noe peilig her, så jeg klaer å bestemme meg:)

Mvh Daniel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den nederste ser best ut. Den har full HD, 17 tommer skjerm og 3650x2 som selvsagt er mye bedre enn 3650x1. Prosessorene er begge på 2,0 Ghz vanskelig å vurdere. Men skal du ha den som bærbar er den minste selvsagt mest funksjonell. Skal du egnetlig ha stasjonær PC, så ville jeg heller kjøpt det...

Lenke til kommentar

Pcen kommer mest til å stå på ett bord eller på fanget i sofaen, så en stasjonær er lite aktuelt da jeg ikke har behov for det, blir ikke mye spilling, men kan vel hende jeg spiller litt i blandt.

Er det verdt å betale 1200,- kr ca for den som er best? vil den klare å dra spill endel bedere enn den som er billigere?

Lenke til kommentar
Pcen kommer mest til å stå på ett bord eller på fanget i sofaen, så en stasjonær er lite aktuelt da jeg ikke har behov for det, blir ikke mye spilling, men kan vel hende jeg spiller litt i blandt.

Er det verdt å betale 1200,- kr ca for den som er best? vil den klare å dra spill endel bedere enn den som er billigere?

Om det er verdt 1200 har jeg ikke sjekket så nøye (har ikke sett om det finnes bedre alternativer på nett) men av de to nevnte så vil den dyreste dra spill desidert best uten tvil.

Lenke til kommentar

husk disse ting når du kjøper desktop laptop:

de blir Jævelig varme! og ha dem i fanget uten et brett under er nesten umulig i lengden.

de har elendig batteri tid, (ca 1.5-2t)

de presterer ikke så godt som en stajonær på spill, mye grunnet kjøling.

pc'er med store vifter tiltrekker seg støv, noe som etter vørt blir et problem for en laptop da viftene befynner og fylle seg og og komponenter overopphetes. sjekk litt rundt hvordan du kan renske dem en gang i per 3-4 mnd er lurt.

sånn ellers har jeg til nå vært fornøyd med min, men grunnen til at jeg kjøpte desktop laptop er at jeg hadde lite og finne på i militæret og måtte ha noe og spille på :p

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar
husk disse ting når du kjøper desktop laptop:

de blir Jævelig varme! og ha dem i fanget uten et brett under er nesten umulig i lengden.

de har elendig batteri tid, (ca 1.5-2t)

de presterer ikke så godt som en stajonær på spill, mye grunnet kjøling.

pc'er med store vifter tiltrekker seg støv, noe som etter vørt blir et problem for en laptop da viftene befynner og fylle seg og og komponenter overopphetes. sjekk litt rundt hvordan du kan renske dem en gang i per 3-4 mnd er lurt.

sånn ellers har jeg til nå vært fornøyd med min, men grunnen til at jeg kjøpte desktop laptop er at jeg hadde lite og finne på i militæret og måtte ha noe og spille på :p

Jeg bruker en matte til å ha pcen på nå, og det fungerer greit, så bruker jeg laptopen mye med laderen i, og uten batteri.

Har en 17" laptop nå, noe jeg syntes er litt for stort, derfor jeg er usikker på om jeg skal velge den som er 17"fordi den er endel bedere og heller leve med en litt stor laptop, eller om jeg skal kjøpe den 15" og heller leve med en som er litt dårligere enn den 17".

Spill jeg kommer til å spille er.red alert 3, CS og litt annet. Vil toshiba`en holde til det?

Daniel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...