hwknut Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 får feilmeldingen Client.dll i i action half life og DOD. hvet noen hvordan jeg kan fixe problemet? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Står det bare "Client.dll"? Når får du feilmeldingen? Hva skjer når du har fått feilmeldingen? Hva gjorde du før du begynte å få feilmeldingen? Jeg har ikke akkurat så mye erfering med Half Life jeg, da, men jeg vil anbefale deg å gi dem som har mye mer erfering, en del mer informasjon enn det. Du kan prøve: ..Om du ikke får gode råd (disse er rimelig gode, men det finnes som oftest bedre). Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hvis det er den der 'differs from server', så må du oppdatere Half-Life (og evt. DoD og Action). Lenke til kommentar
H3nr!k Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 det problemet hadde jeg for en stund siden og. Prøv å laste ned den nyeste half-life versjonen, det funka for meg. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 f.eks når jeg skal spille action half life beta 5 får jeg : Couls not load libary C:sierrahalf-lifeactoincl_dllsclient.dll Lenke til kommentar
-ZeNoN- Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Har hatt det samme problemet! reinstaler spillet og modden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå