Cy_19 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Jeg har kjøpt en Manhattan monitorcable DVI-A/D Single Link Male, med et pinneutlegg lik den øverste på dette bildet (DVI-I Single Link): "Problemet" er de 4 pinnene som står over og under den brede pinnen helt til venstre. Som jeg har forstått det, så er de 4 pinnene for analogt signal? Pluggen passer ok i skjermkortet, men den går ikke inn i skjermen, Samsung 24" LCD Syncmaster T240. Skjermen har ikke plass for de 4 pinnene... Spm: Kan jeg bare bryte bort de 4 pinnene på den pluggen som skal inn i skjermen? Denne kabelen er 3m, og jeg fant ingen annen som var like lang i den butikken jeg handlet. Fant en DVI kabel som ikke hadde disse 4 pinnene (dvs lik den som er avbildet DVI-D Single Link), men den var bare på 1.8m, noe som blir for kort for mitt bruk. Endret 31. januar 2009 av Cy_19 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Gikk på samme smellen jeg og Jeg endte opp med å kjøpe en ny kabel som BARE var DVI-D, men jeg vil tro med 95% sikkerhet at du bare kan bryte vekk de 4 pinnene som står i veien. I følge Wikipedia er disse kun for analog RGB + analog horisontal sync - ikke noe du går bruk for med det første med andre ord. Lenke til kommentar
Cy_19 Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Takk for svar. Hmmm... jeg er litt gira på å prøve å fjerne de pinnene, men finner veldig lite info om det vil funke ok... EDIT: Kan bekrefte at det gikk greit å fjerne de 4 analoge pinnene på den ene pluggen. Kabelen virker 100% :-) Endret 5. februar 2009 av Cy_19 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå