Mr.Anki Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hei, Er på utkikk etter et e-post program som er enkelt å sette opp og brukte. Programmet må støtte flere kontoer. Det må gå ann å bruke Hotmail og Online kontoer. På forhånd takk! Mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Selv bruker jeg Thunderbird til dette. Men du må da installere Webmail-extensionen for å få hotmail til å fungere. Alternativet er kanskje å bruke Windows Live Mail, men det har jeg ikke prøvd selv. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Mulig jeg prøver Tunderbird ja, har brukt det litt før. Men støtter det Online kontoer? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Funker knall de. Bare å bruke pop.online.no som inngående e-postserver og smtp.online.no som utgående e-postserver. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Okei, skal teste det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå