RasmusKRiis Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Hva synes dere om bildet, og hvem av versjonene likte dere best? Endret 1. februar 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ser litt rart ut med appelsin i glasset. Det hadde kanskje vært litt bedre om den lå ved siden av glasset, og at hele glasset vises.. Og spray litt vann på alt, så ser det veldig forfriskende ut.. Men det så godt ut uansett Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg likte bildet med hånda best, men du skulle tatt med hele tommelen, eller ingenting av den. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Den med hånden er definitivt best. Men gjør som Ingardj sier, spray på litt vann, så har du en vinner. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Den med hånden er definitivt best. Men gjør som Ingardj sier, spray på litt vann, så har du en vinner. skal jeg la appelsinen ligge ved siden av glasset? Endret 31. januar 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ja, legg den ved siden av. Spray litt van på alt, så ser det mer forfriskende ut. Som var en god ide som Steina sa Ellers var det veldig bra bilder Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg likte egentlig bildet av appelsinen oppi glasset, men det hadde nok likevel blitt bedre om den lå ved siden av glasset ja. Må si at jeg blir fryktelig tørst hver gang jeg ser på dette bildet. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Nå ble det veldig bra! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Mangler fortsatt noen vanndråper. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Likte best siste med appelsinen ved siden av glasset. litt vann som nevnt over her, jeg ville også fjernet skjøten mellom bakgrunn og "gulvet" mellom glasset og appelsinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå