Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Datingsider på nett

Anbefalte innlegg

Jeg er lei.

Å møte sitt livs kjærlighet på byen, er som å lete etter nålen i høystakken.

Jeg tror et forhold kunne være godt for meg nå, og har muligens en del å gi (av meg selv) til den rette.

Lurer på tips om de beste flørtesidene på nettet, for oss som bor i Norge.

Jeg er skeptisk til Match - liker ikke måten den er lagt opp på, og hvor selvutleverende den blir (kan jo møte naboer og slektninger og mye annet der, og så ser de en del ting om deg som du kanskje ikke vil de skal se). Har også hørt at den lokker og lurer med fake profiler som de ansatte betjener - for å prøve å få deg over på betalingskjøret.

Er voksen nå, så fjortissider er uaktuelle.

Bor på det sentrale østland.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For den mindre seriøse;

1. nettby.no

2. facebook.com

For den seriøse:

1. Sukker.no

2. Match.com

Ellers kan jeg jo si at du ikke må ha limited beliefs og tro at byen og utesteder er eneste stedene man kan møte damer generellt, let på cafe, biblotek, kjøpesenter, hvor enn du ser basicly, det blir ikke noe lettere og finne drømmedama på nett!

Endret av aritalo
Lenke til kommentar
Frodig.no?

Hvis du er en normal slank fyr tror jeg du kommer til å få deg masse sex veldig lett der. Lubne damer/hvaler er jo kjent for for å være konstant overkåte.

Ja, tjukke damer er sure thing. Kan ikke slå feil om du prøver deg der. Jeg kjenner ingen hvaler, da. Men bare regner med det er sant. For jeg har hørt det av noen...og sett det i en amerikansk collegefilm.

Men nå var vel spørsmålet i tråden litt mer rettet mot hvordan man finner seg kjæreste, og ikke et knull.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Om man vil ha en litt mer seriøse datingsider, synes jeg ikke match.com er no særlig. Altfor mye utlevering og "trynefaktor". Jeg har derimot lest om Parship.no. Har ikke testet selv ennå, men konseptet virker interessant, i alle fall om man vil slippe de useriøse sidene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...