michael691 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=99827 Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Har vært på shoppingrunde, og første runde kom i posten i dag i form av denne lille tassen: Har dessverre bare webkamera å ta bilde med for tiden, så det ble så som så med kvaliteten. Har også et Radeon HD4890 og kjøleblokk til nevnte HD4890 på vei, pluss at mpx.no hadde noen grisebillige Q9550 som jeg måtte sikre meg en av Oppdatering - kjøleblokka mi har kommet Forniklet skjønnhet (komplett med refleksjon av hånda mi ) Ny oppdatering - alt på plass CPU: og skjermkort: E-penisforlenger - I has it Endret 11. juli 2009 av Raven_Heart Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Mer slanger og vifter + extra radiator til vannkjølinga. Og 1,5t harddisk og lite kjøleskap Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Mitt siste kjøp, som jeg ikke har motatt enda, men regner med å ha den i løpet av uka Svart Nokia N97! Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Her skal man legge ut bilde av det siste man kjøpte seg fra nettbutikker.En ren skrytetråd med andre ord. Vært lite skryting her i det siste. Kjøpt 21 stk Samsung 1.5TB harddisker som skal strake veien rett i mine filservere. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Div. elektroniske komponenter ala kondensatorer, motstander, LED o.l. Var på handletur på SEG markedet i går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå