zeltex Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Hei Den nye VLC vil ikke spille av media i fullscreen på skjerm 2(TVen). Når jeg, som tidligere, drar programmet over til skjermen og velger "fullscreen", kommer fullscreen opp på pc-skjermen min. Med Mediaplayer classic fungerer det fint. Er det noe med VLC 0.98a som må mekkes? edit: Løst ved å legge inn VLC 0.86i Endret 31. januar 2009 av zeltex Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Har akkurat same problemet sjølv med den nyaste versjonen. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Kan jo alltids sette skjerm nr. 2 som primærskjerm og deaktivere pc-skjermen Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det er en ræva løsning. VLC bør kunne skjønne at den skal settes i fullskjerm på skjerm 2 når vinduet er aktivt på den skjermen. Har samme problemet selv. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Fant tre svar på nettet, men har ikkje eit ekstern skjerm å teste på: Solution a:1. Go to Tools->Preferences...->Interface 2. Deselect the option "Integrate video in interface" 3. Play your video 4. Then turn the window on second monitor and maximize with double-klick Solution b: Use 0.9.6 preferences -> video -> output -> X11, there change the lower option. 1) Launch VLC with the second monitor connected2) Open a movie 3) In the "Video" menu, choose "Video Device" and pick "Screen 2" Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Fint at det finnes andre løsninger og! Kanskje teste de ut, selv om jeg ikke har noe problem med å bruke en eldre versjon av programmet. edit: 1. fungerte ok, 2 og 3 gikk ikke hos meg. Men det å sitte med et nytt vindu som viser videodelen er ikke noe jeg ønsker, så jeg tar solution b! Endret 31. januar 2009 av zeltex Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 1. fungerte ok, 2 og 3 gikk ikke hos meg. Men det å sitte med et nytt vindu som viser videodelen er ikke noe jeg ønsker, så jeg tar solution b! Same her! Installerte forrige versjonen eg òg. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Denne tråden var feilpostet og er nå flyttet til riktig kategori. Vær nøye med å påse at du poster rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå