Gå til innhold

Trenger 100kr, mamma og pappa vil ikke gi meg. (haster)

Gjest fortivet og trenger 100kr

Anbefalte innlegg

Gjest fortivet og trenger 100kr

Jeg trenger 100kr til i kveld, men mamma og pappa vil ikke gi meg det, pga de er i mot det pengene skal brukes på.

Jeg har ikke bankkort selv, så pleier å snylte på alle (det er veldig økonomisk :) ).

Hvordan kan jeg skaffe 100kr på 2-3 timer, uten at mamma og pappa finner ut at jeg skaffer 100kr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest fortvilet og trenger 100kr

Kan være vi har noen i kjelleren.. skal sjekke.

100 flasker på 2-3timer ute, skal godt gjøres..

Lenke til kommentar
Du kan jobbe hjemme for pengene.

Hva skal du bruke pengene til? :p

Hvis jeg jobber hjemme, forstår de jo at pengene skal brukes på poker, som jeg skal bruke pengene på :p

Lenke til kommentar
Kan være vi har noen i kjelleren.. skal sjekke.

100 flasker på 2-3timer ute, skal godt gjøres..

2-3 poser med tomflasker, hvorav noen er 1,5 liters - blir kjapt over 50 spenn hvis jeg ikke har en tredje pose som har blitt borte fra hukommelsen sist jeg panta..

Denne tråden var feilpostet og er nå flyttet til riktig kategori. Vær nøye med å påse at du poster rett.

Lenke til kommentar

Var nede i kjelleren og fant ut at vi hadde va 60kr i flasker. Trenger fortsatt 40kr.

Legger opp hele planen før jeg utfører del 1 av planen.

Lenke til kommentar

Jeg måtte lage en bruker her..

Har du planer om å tjene store penger på poker i kveld? :p

Haha, nei. Jeg gjør det for det sosiale + spenninga.

Tigg?

Måk snø hos folk?

Bakken er bar.

En fremtidlig gambling avhengig som skal ha penger? Hør på foreldrene dine!

Det mener foreldrene mine, men det er bare tull :p Jeg har full kontroll over meg selv.

"Bare se på båsland, du kommer til å ha flere milliarder dollar i gjeld, hvis du spiller poker for penger i kveld!!!11 zomg wtf"

Lenke til kommentar

poker :roll:, kjøp deg et sett med poker sjetonger, det er mye bedre å betale 200 spenn en gang enn å tape fler foldige hundrelapper.

fordeler med sjetongene er at du kan bruke dem flere ganger, la hver sjetong tilsvare jukse penger slik at ingen taper penger på dette, og resten kan du tenke deg frem til selv

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...