amundsf Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Hei! Ifm. en del flyttinger ettersom jeg har studert i noen år (på ulike steder) ble strømkabelen til min HP Photosmart 7550 skriver borte. Jeg fant delen på hp sin side, men problemet er at de der bare sender til USA. Har forespurt norske HP om de kan hjelpe, men i tilfelle de ikke kan det: Noen som har noen tips til hvor kan få tak i noe sånt? EDIT: Link 1 og link 2. På forhånd takk så mye for all hjelp! - Amund Endret 31. januar 2009 av amundsf Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det må jeg si jeg føler meg rimelig sikker på at du kan få fra HP Norge. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er det bare 220V strømkablen du mangler, eller hele strømforsyningen som vist på link 2 ? (link 1 virket ikke hos meg) Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvis du har mistet hele strømadapteren kjøper du heller en ny skriver. Jeg kan med 90% sikkerhet si at den blir så dyr å skaffe at det er hinsides enhver fornuft, for Photosmart 7550 er jo noen år gammel nå. Det eneste måtte være om du fant en billig eller gratis tilsvarende skriver på et bruktmarked. Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Trenger hele strømadapteren ja. Har funnet en (ny) til kr. 300,- inkl. frakt/mva. Jeg har ikke fulgt så veldig med i skrivermarkedet de siste årene. Er 300 kroner en pris som gjør at like godt kan kjøpe en ny skriver? Tror ellers jeg har vær rimelig heldig. EET tar over 500 kroner PLUSS frakt og mva. Og da er jeg fullt med på at det er en dårlig deal ja. Det ville være uaktuelt. Endret 3. februar 2009 av amundsf Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da kjøper du adapteret. Å kjøpe en printer til 300,- blir bare tull. Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Tenkte forsåvidt ikke på å kjøpe en skriver til 300, men mer på om man fikk en som er bedre enn min nåværende skriver til bare noe dyrere. Har uansett begynt å se litt selv nå. Så finner vel ut av det selv. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 På Ebay finner du adapteret fra $6,50 og oppover :-) Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 300 kroner vil jeg si det er verdt. Jeg har en slik skriver selv, og den skriver veldig bra, ihvertfall på fotopapir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå