Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Motortrøbbel, Puch DS 50 4m

mad-man

Anbefalte innlegg

Hei!:)

Jeg har en Puch DS 50 4m som jeg har bestemt meg for å pusse opp. Men siden jeg har trøbbel med motoren så har jeg satt det prosjektet på "vent" til jeg har fått fikset motoren.

Problemet med motoren er at det ikke er drag i den i det hele. Står den i fri eller jeg holder clutch'en inne så er alt bra, men når jeg setter den i gir så virker det som at den blir kvalt. :(

Og jeg lurer på om noen vet om en side jeg kan bestille deler til sykkelen? (bortsett fra www.kjell-berg.no)

Setter pris på hurtige svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis den motoren der får falsk luft får du de symptomene du beskriver, sjekk at gummibelgen er tett rundt forgasseren i bakkant og at det er filter i filterkassen.

Det kan også være korrosjon i forgasseren, sjekk forgassernål og dyser.

Kjell Berg har lite deler, jeg bruker å handle fra Sverige, mye større utvalg og gode priser.

http://www.puchverkstan.se/ og http://www.lellesmc.se/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Hei!:)

Jeg har en Puch DS 50 4m som jeg har bestemt meg for å pusse opp. Men siden jeg har trøbbel med motoren så har jeg satt det prosjektet på "vent" til jeg har fått fikset motoren.

Problemet med motoren er at det ikke er drag i den i det hele. Står den i fri eller jeg holder clutch'en inne så er alt bra, men når jeg setter den i gir så virker det som at den blir kvalt. :(

Og jeg lurer på om noen vet om en side jeg kan bestille deler til sykkelen? (bortsett fra www.kjell-berg.no)

Setter pris på hurtige svar! :)

Hei, Jeg har hatt slik en puch for mange år siden. Jeg skrudde meget på den og skiftet mange stempler og ringer på den. Nå kan jeg jo spørre deg om du har den i rett gear? Det er 3 gir, så spørs det om du har den i 3 gear eller i første?

Hilsen

BmOnline

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...