Minkee Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Forsterkern røyk igår ved spilling av høy musikk (Over lengre tid). Skrudde opp forsterkern idag og fant sikringen og på den står det "FT4AH250VP". Noen som har forslag til hvilken sikring jeg kan kjøpe for at den skal funke igjen? prøvde med noen google søk men var litt uheldig der. \\Minkee Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 En sjappe som forhandler NAD er vel muligens et utgangspunkt. Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Jeg tror det er en rask sikring, 4 amper, 250V. Clas Ohlson har garantert. Endret 31. januar 2009 av nisselue Lenke til kommentar
Minkee Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=55031565 Blir vel en sånnen med 4amp da? fant ikke noe med 4amp på de to andre pakkene med sikringer. Hvis noen klarer å 'confirme' at det er disse jeg trenger mest sannsynlig,så blir de bestilt. EDIT: Regner vel med at alle sikringer er 250v siden det ikke sto noe om volt på sikringene? ;s EDIT2: Sikringen som var inni fra før av var av kjemikk da,vet ikke om det blir fult så bra å pytte inn en av glass? Endret 1. februar 2009 av Minkee Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du har linket til en treg 4A, du skal ha en rask 4A. Forresten, så må du sjekke at målene stemmer. Er den gamle 2cm eller 3.2cm ? Lenke til kommentar
Minkee Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Den gamle,originale sikringen er 2cm. Kunne noen gitt meg en link til en rask sikring som er 2cm lang og er 4amp samt. 250v? Hvis ikke så er jeg vel nødt til å kontakte Hifiklubben for å få tak i en likens. Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ser ut som om både biltema og clas ohlson kun har 3.15A og 5A. Du kan jo sette inn en av disse, men på eget ansvar Lenke til kommentar
Minkee Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Det er liksom gullet mitt(forsterkern) og vil nødig knuse den helt ved å sette inn feil sikring Andre alternativer til hva jeg kan gjøre? Eier ingen andre forsterkere akkurat nå så jeg spiller musikk på 10års gamle pc høytalere </3 Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Sett inn en 3.15A sikring. Underdimensjonering skader ikke elektronikken. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det står da vitterlig på sikringen som du har tatt ut av forsterkeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå