Mr.Anki Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hei, Har nå en telefon med Young Talk fra Netcom og bruker ikke de 200,- som jeg få hver mnd. Og er på utkikk etter et billigere abonnement, men vil ikke miste pengene fra det gammle. Har ca 500,- som er igjen fra det jeg ikke har brukt. Så lurer på om det er mulig overføre pengene inn på en bankkonto evt. til et annet abonnement? Har dere et billig abonnement fra Netcom å anbefale? Mvh Mr.anki Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg _tror_ du kan få de utbetalt mot et gebyr på 50kr. Ring kundeservice og spør. Flexitalk burde være et bra abo, uten at jeg vet så mye om mobilbruken din. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Bruker den for det meste til å sende meldinger, men ringer litt også. Det går ann å bruke fri familie på alle abonnementene hos Netcom ja? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Om du bytter til et annet abbonement hos NetCom, blir disse pengene trukket fra neste faktura automatisk. Ja, det går an å benytte Trådløs Familie på alle abbonement hos NetCom. Endret 1. februar 2009 av Glenn Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Så de neste måndene blir fakturaene betalt med de pengene som er igjen fra det gammle abonnementet? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Så de neste måndene blir fakturaene betalt med de pengene som er igjen fra det gammle abonnementet? Ja. Anbefaler for øvrig at du tar en titt på SmartTalk. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Ser ingen abonnoment fra Netcom som heter SmartTalk jeg. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 SmartTalk har blitt FlexiTalk. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Ser ut til at FlexiTalk er et bra alternativ ja. Får høre med kundeservice angående pengene som er igjen på det gammle. Skal også ha ny mobil, ser at mobilene er billigere med YoungTalk. Binder en seg 12 mnd. vis en kjøper en ny telefon? Eller kan jeg kjøpe ny telefon med YoungTalk også bytte til FlexiTalk litt senere? Uten ekstra kostnader. Lenke til kommentar
Emelina Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ser ut til at FlexiTalk er et bra alternativ ja. Får høre med kundeservice angående pengene som er igjen på det gammle. Skal også ha ny mobil, ser at mobilene er billigere med YoungTalk. Binder en seg 12 mnd. vis en kjøper en ny telefon? Eller kan jeg kjøpe ny telefon med YoungTalk også bytte til FlexiTalk litt senere? Uten ekstra kostnader. Dersom du kjøper ny mobil med YoungTalk, binder du deg for 12 måneder dersom du får telefonen rabattert på grunn av abonnement. (Du kan såklart kjøpe telefonen til full pris, og beholde youngtalk uten å binde deg). Sett at du binder deg på nytt med YoungTalk, vil du kunne oppgradere abonnementet ditt til ActiveTalk plus, SuperTalk, YoungTalk plus eller FlexiTalk med 99,- i månedsavgift.(NB: Minimumsfakturering på 99,-) Du vil altså ikke kunne oppgradere til et abonnement med 0 kr i månedsavgift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå