BIG1 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Hei. Hvor finner jeg strømadapter til den til høyre? Kontakten til høyre er ukjent, det er den jeg trenger et adapter for å bruke i Norge. Det virker som om de 2 pluggene er tykkere enn den norske standarden. Den til venstre er norsk. Endret 1. februar 2009 av Mikaelft Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Har du i det hele tatt prøvd og sette den i en vanlig stikkontakt ? Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Selvsagt, den passer ikke. Men jeg presset den inn med makt og pinnene og plastikken ble bøjde, så den funker nå... men om det er holdbart er noe annet. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Sikker på at det ikke bare er noe "cheap china product"? Har bestilt noen varer fra f.eks. dealextreme og kan ikke si at jeg alltid har vært fornøyd med kvaliteten. Ofte avviker produktene noe grunnet slett kvalitetssikring. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Hmmm, det er en orginal Braun vare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå