levlex Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Nå må du ikke stole på alt som står på mobile-review da Den siden er ikke helt, ja, trustworthy.. Selve forumet er jo så og si uavhengig av siden. Det som skives her inne må jo ikke ha noe med selve amobil.no å gjøre.............. Men siden mobile-review er jo heller tvilsom. Mange seriøse faktafeil osv... Dessuten skriver jo an der eldar på forumet selv, og for å si det sånn det er MYE som ikke stemmer.. Har registrert meg der for å følge litt med. Virker som de som er der er ikke helt vet så mye. Blant annet visste endel ikke hva SX1 er og det er jo litt merkelig. Jeg har enda ikke sett noen store faktafeil selv på siden, men så skumleser jeg det de skriver der og da. Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 det sto på mobile-review.com at t300 og t310 kun kunne lagre 10 sms på telefonen, det hørtes litt snålt ut spør du meg. blant annet når en kompis kunne ha 80-90 på sin t300. virker som om det er 70 + simkort. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Er jo ganske nytt og med enormt mange uerfarne folk inne på siden. Lenke til kommentar
DaNeRn Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Det med at du bare kan ha 10 meldinger på T300 er jo bare tull, har mange meldinger på telefon jeg nå. Så det er bare tull. Det blir kanskje kraftig redusert hvis du har mange mms`er og sånn ?, vet ikke jeg. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Det er bare kødd. Er visst noen her inne som har klart å putte 100 sms inn i den, noe som er mer en 10. Den tar ihvertfall over 50 sms uten problem da uten sim-kortet regnet med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå