Gå til innhold

SonyE t610


Anbefalte innlegg

må innrømme at SonyE t610 er akkurat hva jeg ser etter egentlig :)

 

har noen spørsmål angående den:

 

1. hvor store bilder tar den?

2. har den plass til masse meldinger?

3. kan man tilordne ringelyder og bilder til kontaktene i telefonlista?

4. har den profiler, slik som nokia? (stille, møte osv)

5. har den T9?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. hvor store bilder tar den?

2. har den plass til masse meldinger?

3. kan man tilordne ringelyder og bilder til kontaktene i telefonlista?

4. har den profiler, slik som nokia? (stille, møte osv)

5. har den T9?

 

1. Finner ikke ut av dette, har søkt litt rundt på internett... Det ser ikke ut til at det står på internett siden dens, noe som umulig kan være ett bra tegn :) men jeg har tro på at det kan måle seg med kameraene til de andre telefonene med innebygd digital kamera. Fordel her er at man kan kjøpe en liten blitz (tilleggsutstyr) som man klipser på undre kameraet og dermed kan ta bilder i mørkere områder, og få god kvalitet på bilder tatt inne. 2. Den har 2 mb minne, om alt dette kan brukes er en helt annen ting. Jeg hvet ikke om minnet er dynamisk, men skal jeg tippe, er det sikkert plass til en 80 - 100 meldinger...

3. Ja

4. Ja (idiotisk spørsmål btw :lol: )

5. Ja

 

Her et bilde tatt med T610 (hentet fra mobile-review) foto5.jpg

 

EDIT: bilder, skriveleifer og link

Lenke til kommentar

maks oppløsning er nok desverre bare 288x352.

 

I SMS-arkivet på den T610 jeg bruker står det bare 'Phone memory: 0% full'. Prøvde å lagre en SMS i arkivet, men får bare feilmeldingen 'Currently unavailable'....

 

Siden det står '0% full' og jeg bare har ca 600Kb ledig minne igjen, betyr det vel at den ikke bruker flexibelt minne for SMS-lagring. Kanskje 100Kb, som uansett burde være mer enn nok :)

Lenke til kommentar

jeg regner med at T610 ikke er dårligere enn T68i når det gjelder sms-kapasitet, hvordan er det på T68i?

 

 

og til det andre dere har skrevet, at kameraet er dårlig osv, jeg tror ikke folk kjøper telefonen pga kameraet, tror nok heller at skjermen vs. størrelsen på telefonen er fristende, ihvertfall for meg. til sammenligning med feks 7250 eller gd87 har jo T610 like bra skjerm som gd87, med kameraet til 7250 og brukervennligheten til T68i pluss polyfoniske ringelyder av en egen klasse.. Det syns jeg summerer en god mobil. :)

 

mulig SX1 kan være teknisk bedre, men jeg NEKTER å kjøpe en mobil som ikke har vanlig tastatur. (vennligst ikke svar på dette innlegget kun for å kommentere at jeg ikke liker tastaturet) :)

Lenke til kommentar

jeg regner med at T610 ikke er dårligere enn T68i når det gjelder sms-kapasitet, hvordan er det på T68i?

 

ingen som vet?

 

 

og til det andre dere har skrevet, at kameraet er dårlig osv, jeg tror ikke folk kjøper telefonen pga kameraet, tror nok heller at skjermen vs. størrelsen på telefonen er fristende, ihvertfall for meg. til sammenligning med feks 7250 eller gd87 har jo T610 like bra skjerm som gd87, med kameraet til 7250 og brukervennligheten til T68i pluss polyfoniske ringelyder av en egen klasse.. Det syns jeg summerer en god mobil. :)

 

eller hva? :) :)

Lenke til kommentar

Så lenge mobilen har pc-synk, ser jeg ikke behovet for å ha med seg 70 lagrede medlinger til enhver tid - du lagrer dem bare på pc'en, sant...

 

Mer minne hadde vært kult, men det er ikke noe stress der heller - får heller bare velge med omhu :)

Lenke til kommentar
Nå må du ikke stole på alt som står på mobile-review da ;)

Den siden er ikke helt, ja, trustworthy.. ;)

 

Selve forumet er jo så og si uavhengig av siden. Det som skives her inne må jo ikke ha noe med selve amobil.no å gjøre..............

 

Men siden mobile-review er jo heller tvilsom. Mange seriøse faktafeil osv... :roll: Dessuten skriver jo an der eldar på forumet selv, og for å si det sånn det er MYE som ikke stemmer.. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...