Gå til innhold

Annonsering: Foredrag om kjernevåpen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende, men er nok ikke så aktuelt (mye annet å gjøre).

Vet at læreren min hadde fått invitasjon til foredrag om CERN og arbeidet som gjøres der (på Gjøvik tror jeg), men hun kunne ikke gå. Noen av oss har prøvd å overtale henne til å kontakte foredragsholder og se om han/hun kunne tenkt seg å holde et lignende foredrag på skolen, men det har ikke blitt noe av ennå. Synd.

Så du skal vite det kyrsjo at hvis du har lyst til å holde foredrag om det du jobber med (du driver vel både med ting på CERN og andre steder har jeg skjønt) så kan du sikkert stikke innom Lillehammer VGS så skal vi få ordnet det. :p

Lenke til kommentar
Spennende, men er nok ikke så aktuelt (mye annet å gjøre).

Vet at læreren min hadde fått invitasjon til foredrag om CERN og arbeidet som gjøres der (på Gjøvik tror jeg), men hun kunne ikke gå. Noen av oss har prøvd å overtale henne til å kontakte foredragsholder og se om han/hun kunne tenkt seg å holde et lignende foredrag på skolen, men det har ikke blitt noe av ennå. Synd.

Så du skal vite det kyrsjo at hvis du har lyst til å holde foredrag om det du jobber med (du driver vel både med ting på CERN og andre steder har jeg skjønt) så kan du sikkert stikke innom Lillehammer VGS så skal vi få ordnet det. :p

Vi har et par folk her i Oslo/EPF som er deltid HiG og UiO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...