kyrsjo Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Torsdag 1400, Blindern http://www.fys.uio.no/publikum/kollokvier/ Tenkte en del her kanskje kunne være interessert i denne... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Skulle gjerne dratt, om jeg hadde vært i nærheten. Ikke skriv "Annonsering: emnetittel", det virker dumt, da det er det som står på alle stickyer. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Hmm, hva er en bedre tittelforskrift enn "annonsering" ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 OBS: Foredrag om kjernevåpen ved UiO Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spennende, men er nok ikke så aktuelt (mye annet å gjøre). Vet at læreren min hadde fått invitasjon til foredrag om CERN og arbeidet som gjøres der (på Gjøvik tror jeg), men hun kunne ikke gå. Noen av oss har prøvd å overtale henne til å kontakte foredragsholder og se om han/hun kunne tenkt seg å holde et lignende foredrag på skolen, men det har ikke blitt noe av ennå. Synd. Så du skal vite det kyrsjo at hvis du har lyst til å holde foredrag om det du jobber med (du driver vel både med ting på CERN og andre steder har jeg skjønt) så kan du sikkert stikke innom Lillehammer VGS så skal vi få ordnet det. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Faen, har lyst. Men langt til tigerstaden. Dessuten liker jeg ikke Oslo. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Spennende, men er nok ikke så aktuelt (mye annet å gjøre). Vet at læreren min hadde fått invitasjon til foredrag om CERN og arbeidet som gjøres der (på Gjøvik tror jeg), men hun kunne ikke gå. Noen av oss har prøvd å overtale henne til å kontakte foredragsholder og se om han/hun kunne tenkt seg å holde et lignende foredrag på skolen, men det har ikke blitt noe av ennå. Synd. Så du skal vite det kyrsjo at hvis du har lyst til å holde foredrag om det du jobber med (du driver vel både med ting på CERN og andre steder har jeg skjønt) så kan du sikkert stikke innom Lillehammer VGS så skal vi få ordnet det. Vi har et par folk her i Oslo/EPF som er deltid HiG og UiO. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Så det er bare å stille opp for de som har lyst til å være med på foredraget? oO Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 De fleste foredragene på universitetene er åpne for alle ja. Nesten alle mine fagforelesninger er åpne for hvem som helst, det samme er vel masterforedrag (?) og i alle fall gjesteforedrag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Huh, spennende. Kanskje en skulle ha tatt seg en tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå