Con Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvordan får jeg gjor bilder til JPG så de blir mulig å laste opp på nett? Filstørrelsen tenker jeg da på.. Mulig det er nabb spørsmål, men vet man ikke så vet man ikke Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvordan får jeg gjor bilder til JPG så de blir mulig å laste opp på nett? Filstørrelsen tenker jeg da på..Mulig det er nabb spørsmål, men vet man ikke så vet man ikke Nå har ikke jeg erfaring med HDR, men hvordan program bruker du? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Fra hvilket format da? Det er mange gratisprogrammer som kan gjøre dette. Irfanview f.eks. Men går kanskje også i det billedbehandlingsprogrammet du vanligvis benytter deg av? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Lagre et bilde i Adobe Photoshop: Fil - Lagre Som - Velg JPEG, og hvor du vil lagre bildet. Om det var det du lurte på? Da kan du også justere komprimeringen, og gjøre bildet mindre i filstørrelse. Endret 31. januar 2009 av stonhans Lenke til kommentar
Con Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Bruker hdr merge PS. Men får ikke opp som alternativ at jeg kan lagre som jpeg.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Fordi biletet er i 16- eller 32-bits modus. Om du vel Image --> Mode --> 8bits, so kan du lagre som JPEG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå