Roger72 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Skal gjenopprette laptoppen min til orginalkonfigurasjon, men kan ikke finne hvor jeg gjør dette. Det fulgte med noen cd'er da pc'en var ny, men dette er bare for div drivere. Dette gjelder en Dell Inspiron 1300, men regner med Dell har et noenlunde likt oppsett for dette? Noen som kan hjelpe? Endret 1. februar 2009 av Roger72 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvor gammel er laptopen ? xp/vista ? Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Hvor gammel er laptopen ? xp/vista ? Hei Den er ca 3 år, og kjører xp. Har prøvd alle funksjonene under F2 og F8. Når jeg prøver systemrestore, så kommer jeg ikke videre etter den siste "neste" i programmet heller. Så da tenkte jeg det var greiest med fullstendig gjenoppretting. Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Ingen som kan hjelpe??? Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Dell skal sende med gjennopppreting cd med alle sine pcer. Se igjennom cdene dine på nytt så du er sikker på at du ikke har fått denne. Så tar du kontakt med dell, og spør om det er mulig å få denne tilsendt. Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Hei De cd'ene jeg har er: 1-Drivers and utilities, contents; Device drivers, Diagonstics and utilities. 2-Applications(For reinstalling Dell inspirion eurotools system software) Contents; antivirus software and isp software(Blå cd) 3-Applications(For reinstalling Dell inspirion eurotools system software) Contents; antivirus software and isp software(Grønn cd) Dette er alt jeg kan finne for min pc. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 du skal bruke den nr 2 eller 3 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 HeiDe cd'ene jeg har er: 1-Drivers and utilities, contents; Device drivers, Diagonstics and utilities. 2-Applications(For reinstalling Dell inspirion eurotools system software) Contents; antivirus software and isp software(Blå cd) 3-Applications(For reinstalling Dell inspirion eurotools system software) Contents; antivirus software and isp software(Grønn cd) Dette er alt jeg kan finne for min pc. Den vanlige for å gjenopprette en Dell laptop til orginalkonfiguasjon er å trykke Ctrl + F11 når du har Dell logoen på skjermen under oppstart. Da kommer du inn på Dell Recovery, bare følg instruksjonene der, så skulle det gå helt fint. Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Ctrl+F11 Glimrende, så enkelt var det. Har nå fått det meste på plass igjen. Men glemte sevfølgelig å ta backup av favorittene mine og e-post adresser. Men men, det går nok bra. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ctrl+F11Glimrende, så enkelt var det. Har nå fått det meste på plass igjen. Men glemte sevfølgelig å ta backup av favorittene mine og e-post adresser. Men men, det går nok bra. Flott at det virket. Men er nok redd for at du kan vinke farvel til e-post adresser og favoritter. Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Hehe, neida ikke no problem med adresser og favoritter. Tar bare litt lengre tid å bli ferdig. Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Hehe, lærer aldri. Ny reinnstallasjon, uten å lagre adresser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå