morten_s Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Kommer jeg til å merke mye ytelsesforskjell om jeg stapper et x16 kort nedi en x8 slot? Har nettopp kjøpt et HIS HD 4830 og satt det i x8 slot'n, ettersom det sitter et annet kort i x16 sloten fra før... for det første orka jeg ikke ta det ut, for det andre vil jeg ha to kort i pc'n... Vil det bli mye ytelsesdegradering med 4830 kortet i x8 sloten? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det kan hende, hvilket HK er det snakk om? Du kan merke forskjell om det er PCI-E 1.0 og den kommer fra sørbrua, da vil du merke at det går tregere ja. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Putte det svakeste kortet i x8 porten da kanskje? (Med mindre 4830 er det svakeste kortet). Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Putte det svakeste kortet i x8 porten da kanskje? (Med mindre 4830 er det svakeste kortet). ja men som jeg sa jeg orka ikke bytte .. dessuten visste jeg forsåvidt ikke at den andre porten var x8 før jeg hadde satt det i hovedkortet er Gigabyte GA-M57SLI-S4 Endret 31. januar 2009 av morten_s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå