Mr.Anki Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Hei, Skal sette opp en hotmail koto i Outlook 2003 men får bare en feilmelding når jeg skal prøve å motta meldinger. Noen tips? Mvh Mr.Anki Endret 31. januar 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 som feilmeldingen sier så må du betale for å bruke pop-løsning på Hotmail. De holder vistnok å gjøre om hotmail slik at alle får pop-tilgang til hotmail gratis. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Og hvordan gjør jeg det ilpostino? Vis jeg går inn på den addresen der, kommer jeg bare til nedlasting av MSN. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 logger du deg inn på hotmail-kontoen din regner jeg med du finer svaret i en hjelpefunksjon der. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Alt du trenger er her: http://office.microsoft.com/en-us/outlook/...2218231033.aspx Der er det en guide for oppsett av Microsoft Office Outlook Connector. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Kommer bare opp at serveren er uttilgjengelig her. Noen som kan anbefale et annet e-post program som er lett å sette opp og bruke. Og takler flere kontoer, en hotmail og en online. Mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå