Gå til innhold

Merkelig Write Protect problem, er dette malware relatert eller rot fra Microsoft?

Anbefalte innlegg

Sliter med at Seagate IDE disken min har slått seg vrang helt plutselig og nekter ALL skrivetilgang.

Har før vært plaget med at Windows nekter skrivetilgang og skrur på skrivebeskyttelse at random for å si det slik og da nekter meg å legge til filer i den mappen, jeg har da kunnet endre mappens egenskaper og skru det av igjen for å så kunne skrive.

Denne feilen har vært en gjenganger på flere maskiner så langt etter at jeg har brukt SP2, laptopen har det, og 32 bits XP og nå X64 OSet mitt har samme sak.

Har tidligere spurt om det her på forumet men det har ikke gitt noen frukter, dette er dog levbart men det er ikke problemet som jeg nevner nedenfor.

Men nå har hele IDE disken min slått seg vrang og nekter å la meg endre på noen tillatelser, BIOS har ingen låsing på og tror heller ikke at det finnes der heller, disken i og for seg har heller ikke noen features som innehar denne funksjonaliteten.

ComboFix kan jeg ikke kjøre, det gir bare en feilmelding om at OSet mitt ikke støttes (Windows XP X64)

Har kjørt MalwareBytes og funnet ett treff, legger med loggfilen som vedlegg.

Har noen her noen gode ideer?

mbam_log_2009_01_31__13_45_53_.txt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...