xxxmercedesxxx Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) heihei. jeg har en bærbar pc som blir veldig varm så får ikke hørt på musikk, sett på film osv, fordi det bare hakker å skurrer. pc'en er en acer aspire 7520.. noen som vet hva jeg kan gjøre for å kjøle den ned, om det går ann å stille opp vifta eller noe ? CPU : 95 C CORE: 85 C Endret 31. januar 2009 av xxxmercedesxxx Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 sikkert mye støv inni vifta, prøv å blås in der eller kjøp sånn luft spray på clasohlson ol til å rense med. Lenke til kommentar
xxxmercedesxxx Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 sikkert mye støv inni vifta, prøv å blås in der eller kjøp sånn luft spray på clasohlson ol til å rense med. skal jeg skru av dekselet forran også blåse inn der ? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 jeg vet ikke hvordan det ser ut hoss deg men jeg bare blåste der hvor vifta my er jeg. skrudde ikke av noen deksler eller noe. har HP selv. vis det bare er et lite deksel kan du sikkert skur det av å rense/blåse inn der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå