.... Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Jeg vil gjerne tømme vannlåsen, da vasken er i ferd med å tette seg. Jeg har plassert bøtte under vasken, og får med håndkraft skrudd av de to mutrene som holder fast vannlåsen – den ene om røret til vasken, den andre om røret til kloakken. Men jeg klarer ikke å lirke løs selve vannlåsen, som later til å holdes fast «i to dimensjoner» av rørene. Røret til kloakken er festet i veggen og lar seg ikke bøye, og vannlåsen sitter dønn fast. Endret 8. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Skru løs skruen som er i vasken. Den holder vannlåsen fast. Er det en eldre installasjon så vær obs på at skruen/feste der kan være noe mør og lett lar seg bryte. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Du må løsne skruen oppe i sluket på vasken, den er festet i vannlåsen. Edit: Litt for sen der, ja... Endret 31. januar 2009 av magnusalex Lenke til kommentar
.... Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Så det var ikke verre! Jeg hopper over detaljbeskrivelsene av vannlåsens forferdelige innhold og retter isteden en stor takk til Fin Skjorte og magnusalex, som tok seg bryet med å hjelpe. Endret 8. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 de vannlåsene jeg har sett kan også deles i to, du ser det er en kant eller innsnevring midt på, og der er det gjenger. Så slipper du å ta hele greia av rørsystemet, men det greieste er å kjøpe ny og kaste den gamle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå