jajaja1 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Klarer ikke få ikoner til skrivebordet, eneste plassen jeg klarer og legge de er, nede på oppgave linja. Jeg kan dra de til skrivebordet og det kommer opp sånn: Flytt og erstatt, Ikke Flytt, Flytt men behold begge filer. Jeg trykker Flytt og erstatt men det kommer fortsatt ikke noe ikon. Har prøvd og fjernet det fra oppgave linja deretter lagd snarvei men det funker heller ikke. Det virker som at det er et "skall" utenpå skrivebordet. Noen tips? Endret 31. januar 2009 av jajaja1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Prøv å høyrekilkk på det ikonet du vil ha på skrivebordet, og velg "Send til" du får en undermeny, velg "Til Skrivebordet (Lag snarvei)" Endret 31. januar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
jajaja1 Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Det kommer ikke opp noen feilmelding eller noe men ikonet legger seg ikke på skrivebordet. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det er også mulig å høyreklikke på skrivebordet og velge "ny snarvei", og bla seg frem til programmet du vil ha snarvei til. Lenke til kommentar
jajaja1 Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Har prøvd, men ikonet dukker fortsatt ikke opp på skrivebordet. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det kommer ikke opp noen feilmelding eller noe men ikonet legger seg ikke på skrivebordet. Regner med at du har WIndows Vista, høyreklikk på skrivebordet, velg "Personaliser" (ikke sikker på hva det heter på norsk, bruker spansk OS) oppe til høyre har du noe som heter "Forandre ikoner på skrivebordet" klikk på den knappen nede til venstre som sier noe a la "Restaurer bla, bla verdier" Da skal du få tilbake skrivebordet til default. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Er ikonene på plass i skrivebordsmappa i filutforskeren? Lenke til kommentar
jajaja1 Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Det er Vista ja, men den metoden fungerte ikke, og ja ikonene er på plass i filutforskeren. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Høyreklikk på skrivebordet -> Vis -> Vis skrivebordsikoner? Vet ikke nøyaktig hva det heter ettersom jeg ikke bruker Windows selv. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Det er Vista ja, men den metoden fungerte ikke, og ja ikonene er på plass i filutforskeren. Okay, prøv det som er forklart på denne siden: http://www.vistax64.com/tutorials/172092-n...ortcut-fix.html Det burde virke i Vista 32-bit og hvis du har det. Endret 31. januar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå