Freem@n Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Følger opp Francis sitt gode eksempel og poster et bilde fra den analoge delen av forumet. Bildet ble tatt på en av mine turer i Richmond Park i London. En vakker plass. Bildet har en beroligende effekt på meg og jeg liker dybden godt. Valget av motiv henger vel sammen med den sinnsstemningen vi mennesker ofte befinner oss i rundt juletider. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Følger opp Francis sitt gode eksempel og poster et bilde fra den analoge delen av forumet. Bildet ble tatt på en av mine turer i Richmond Park i London. En vakker plass. Bildet har en beroligende effekt på meg og jeg liker dybden godt. Valget av motiv henger vel sammen med den sinnsstemningen vi mennesker ofte befinner oss i rundt juletider. Pent, elegant og Fine gråtoner du vet hva du gjør. Men er det bare jeg som blir svimmel når jeg ser på overgangen fra fokus til ufokus på venstre siden av den fokuserte siden av stokken... som å se på 3d bilde uten 3d briller... (lagde noen sånne for noen dager siden sprengte blodkar i begge øynene.) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Bildet har en beroligende effekt på meg og jeg liker dybden godt. Vel sagt. Fine kontraster hjelper også på. Flott bilde som sikkert gjør seg på veggen. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå