Gå til innhold

Fikk lyst på ny tlf - trenger tips - åpen for alt

Anbefalte innlegg

heisann..

fikk litt lyst på ny telefon nå, min er blitt litt treg, og fått noen sår så tenkte at jeg skulle skaffe meg en ny en. men problemet er at jeg rett og slett ikke har peilng på hva jeg vil ha..

er åpen for så og si absolut alt, men har ett par krav:

-Ett greit fungerende kamara, gjerne med blitz, men intet krav.

-ikke overdimensjonert, vil ikke ha en diger telefon, synts iphone er litt i største laget for å gi en pekepinn.

-tåle littegrann støt.

-blåtann.

-Trådlåst nett (Wifi)

-Ett greit batteri

-3G, videosamtale.

Har sett på bla,

-Htc Touch Diamond (har alt bortsett fra blitz og greit batteri),

-Iphone 3g (litt stor, ikke videosamtale, og ellers samme som Diamond)

-SE C905 ( litt stor, men har jo alt annet)

så da lurte jeg på om det er andre valg jeg burde vurdere? eller om noen har noe innspill her :)

edit: leif

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte meg nettop LG Renoir (KC910).

Den har alt det du ønsker med et 8Mp kamera og blitz, i tilleg har den en god mp3 spiller med dolby mobile funksjon og en Divx/xvid spiller.

I størrelse er den omtrent som Iphone men her kan du også bruke pinne på touchscreenen,

Har mulighet for microSD minnebrikke, hvor jeg selv har en 8Gb.

Og en prislapp på litt over 4000kr

Anbefales sterkt!

htttp://renoir.lgmobile.com/uk/

:) :) :)

Endret av Ystenes
Lenke til kommentar

har jo kamera, men drar det sjelden med meg, og mobilen er jo somregel alltid med.. :)

n79 så bra ut mht spesifikasjoner, 5 mp holder jo i massevis, og blitz, var jo ikke en must for meg, men designmessig så synts jeg den så litt kjedelig ut, men for all del, sikkert en god telefon..

Lenke til kommentar

hvorfor folk vil ha bra kamera på mobilen sier seg selv mobilen er som regel alltid med mens folk drasser som regel ikke på et kamera hele tia.

så til mobil, jeg kjøpte nokia n82 nå og er fornøyd, batteriet holder i 3 dager med lite bruk ,men har også klart å bruke opp alt batteriet på en dag.

i n82 for du bedre kamera enn n79(blitz)

men igjen så har n79 bedre batteri.

tastene til n82 ser jeavelige ut på bilder og det er ikee de beste man for tak i men for meg gikk det bra(går bra om du ikke har veldig store fingre)n79 sine taster ser bedre ut på bilder men i tester menner man at n82 sine taster faktisk er bedre.

n79 er litt mindre enn n82 så så da er det bare å tenke på hva som er viktigst for deg:D

men finnes elfølgelig andre mulighetter også som Nokia n95 feks.

Endret av moldespurven
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler n82. Som alltid :p

Dan også legge til at den faktisk er kåret til årets mobil av dinside 2 år på rad, noe som er ganske spesielt siden det skjer mye med mobiler på 1 år. N82 har også holdt sekseren den fikk av Amobil da den ble testet for godt over et år siden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg anbefaler n82. Som alltid :p

Dan også legge til at den faktisk er kåret til årets mobil av dinside 2 år på rad, noe som er ganske spesielt siden det skjer mye med mobiler på 1 år. N82 har også holdt sekseren den fikk av Amobil da den ble testet for godt over et år siden.

Hadde diverse telefoner fra HTC(Cruise) og SE(C702/C502) i 2008. Kjøpte meg en N82 i desember, og det er til dags dato den beste telefonen jeg har hatt. At den har så bra kamera er et kjempepluss.

Anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...