OleAlexanderK Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Prøver meg med et 5. bilde i serien. Hva funker, hva funker ikke? Mvh. OleA Endret 31. januar 2009 av OleAlexanderK Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Bilen nederst til venstre fremst i bildet forstyrrer. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg ser bare ett bilde, må si jeg liker farge tonene. Mulig bildet er litt skevt men ellers cool. Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg ser bare ett bilde, må si jeg liker farge tonene. Mulig bildet er litt skevt men ellers cool. Det er bare et bilde, det er det 5. bilde i serien (4 tidligere poster). Takk for fin kritikk! Mvh. OleA Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg ser bare ett bilde, må si jeg liker farge tonene. Mulig bildet er litt skevt men ellers cool. Det er bare et bilde, det er det 5. bilde i serien (4 tidligere poster). Takk for fin kritikk! Mvh. OleA No stress, jeg prøver å holde kritikken all "snuggly wugglie" eller man kan si jeg hinter til at jeg ikke VET men jeg tror. Tror kanskje jeg har kritisert for mye her i det siste, ingen som gir meg noe kritikk... er sånn i klassen også nå, ingen vill logge frem mitt vrede... hadde vært kult om du hadde gidda å ta en titt. (stusser på hvor mange T'er der er i verbet som betyr å se på noe...) Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Syntes det funker bra,bortsett fra den nevnte bilen da,men skitt au,kult når fargebilder er tatt i et sånt lys og omgivelser at det nesten ser ut som et svart/hvit,har du prøvd å legge på litt grovere struktur? Endret 31. januar 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Syntes det funker bra,bortsett fra den nevnte bilen da,men skitt au,kult når fargebilder er tatt i et sånt lys og omgivelser at det nesten ser ut som et svart/hvit,har du prøvd å legge på litt grovere struktur? Har prøvd det, men det funket ikke så bra. Har du noen tips hva jeg kan gjøre, og hvordan? Mvh. OleA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå