yinyou Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Vet ikke om dette er riktig sted å poste, men fant ikke noe annet sted så jeg prøver. Jeg har noen problemer med wordpress-siden min. Siden finner du her. Det første jeg lurer på er hvordan jeg kan legge til en ny underside uten at det blir en tab i headeren. Jeg prøvde å legge til siden "Høst 06 - Første Triksevideo" under videosiden, men da ble det slik som på vedlegg 1. Det andre problemet mitt er hvordan jeg kan få ordene categories og blogroll og helst kategorien uncategorized(sånn at postene mine automatisk kommer i kategorien "ukategorisert") til å bli på norsk. Et annet problem er at jeg ikke får til å legge til bilder eller videoer i postene mine. Det kommer bare ikke fram. Det siste problemet mitt er at siden blir så rar i IE5 og IE6. Se vedlegg 2 og 3. Håper noen kan hjelpe meg. På forhånd takk Endret 31. januar 2009 av treskolol Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Skulle nesten ha fått tatt en titt i temamappen din for å få løst dine problemer her.. Er sansynligvis noen ting som må endres i header.php for det første punktet du meldte om. Få endret til norsk er ikke så vanskelig heller.. For å endre uncategorized må du gå på admin panelet ditt > Links > Link categories For å endre Categories og Blogroll til norsk må du gå inn i sidebar.php og finne den teksten for å endre det til norsk. Dette kan du enkelt gjøre fra admin panel > Design > Edit Håper dette hjelper Lenke til kommentar
yinyou Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Angående det første punktet mitt, at jeg vil legge til sider uten at det blir en tab i header. Jeg fant ut at det er koden under som henter tabbene. <?php wp_list_pages('title_li=&sort_column=menu_order' ); ?> Også fant jeg denne siden http://codex.wordpress.org/Template_Tags/wp_list_pages som handler om slikt, men går det ikke an å bare vise toppsider med en enkel kode? Også var det meg som ikke fikk til å legge til bilder og vidoer i postene mine.. Jeg prøver å laste opp bilder men det blir bare helt blankt som på vedleggene under. Vet noen hva som er galt? Endret 4. februar 2009 av treskolol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå