DaddyYankee Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hei, her kommer litt uvanlig spørsmål som jeg dessverre ikke har funnet god svar på. Hvordan skal man få laget til å sentere til deg? Samarbeide bedre? Jo, du kan rope, men det hjelper ikke alltid. Folk pleier å sentere mest til de kjente kompisene sine f.eks. Kjenner en annen gutt som er veldig god på fotball, men ingen gidder å sentere til han fordi han ikke er god kjent, og ikke snakker så mye? Så hva skal man gjøre for at folk skal sentere ballen til deg? Takk for svar Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hei, her kommer litt uvanlig spørsmål som jeg dessverre ikke har funnet god svar på. Hvordan skal man få laget til å sentere til deg? Samarbeide bedre? Jo, du kan rope, men det hjelper ikke alltid. Folk pleier å sentere mest til de kjente kompisene sine f.eks. Kjenner en annen gutt som er veldig god på fotball, men ingen gidder å sentere til han fordi han ikke er god kjent, og ikke snakker så mye? Så hva skal man gjøre for at folk skal sentere ballen til deg? Takk for svar Klikke mentalt, rope og skrike etter ballen hver gang. Og når man ikke får ballen etter å ropt, roper man "Få den jævla ballen hit da". Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Rope "Jeg er her!" hver eneste gang man er åpen. Si det som om du er pissed off, men dette vil uansett forandre seg med tiden. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Eller bare si ifra til de andre før kampen. Det kan være litt pinlig da, men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå