Gå til innhold

Xboxen vil ikke lese cd`r!

momyboy

Anbefalte innlegg

Heisann! :new_woot:

Xboxen min klarer plutseligt ikke å lese cd`r lenger.. har prøvd masse forskjellige spill og filmer, men det står bare "open tray".

Noen som vet hva som er problemet? Har ikke så veldigt lyst til å sende den inn til reprasjon igjenn.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først, prøv å skru av xbox'en av og på.

1) skru på " When the xbox360 turns on, go automaticly to the game in tray "

2) Visste det ovenpå ikke fungerer, slå av all strømmen på xboxen, skru alt på igjen, prøv igjen.

3) prøvd å faktisk vaske dine spill?

4) Har du prøv å faktisk trykke på Open tray? Kanskje laseren må åpne trayen én gang før den kan lese det som er "allerede" inne i trayen.

5) Prøv å ta ut spillet, slukk xboxen, ta på xboxen, ta inn spillet. noen av disse fungerer, prøv 1 først!

lykke til

Lenke til kommentar
Først, prøv å skru av xbox'en av og på.

1) skru på " When the xbox360 turns on, go automaticly to the game in tray "

2) Visste det ovenpå ikke fungerer, slå av all strømmen på xboxen, skru alt på igjen, prøv igjen.

3) prøvd å faktisk vaske dine spill?

4) Har du prøv å faktisk trykke på Open tray? Kanskje laseren må åpne trayen én gang før den kan lese det som er "allerede" inne i trayen.

5) Prøv å ta ut spillet, slukk xboxen, ta på xboxen, ta inn spillet. noen av disse fungerer, prøv 1 først!

lykke til

Prøvd alle untatt 1 og 3, jeg vet at ikke 3 funker for det er ikke discen det er noe galt med det er xboxen. Men jeg skal prøve nummer 1! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...