1915 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 jeg fikk et oppdrag av stefaren til dama mi om å legge inn mere musikk på ipoden hans. han har en ipod nano 8 gb. jeg har aldri brukt en ipod. men da jeg koblet den til så kom det opp i itunes om jeg vil slette og synkroniser eller trykk avbryt. jeg trykket avbryt, for jeg vil ikke slette noe på den. vil bare legge inn med. men da jeg trykket avbryt sto det på ipoden "mater ut" og så koblet jeg til igjen. men får samma shitn. så hvordan legger jeg inn mere musikk da ? uten å slette noe på den. takker! Lenke til kommentar
joestone Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Itunes godtar bare èn Ipod, så hvis du vil bruke Itunes til dette, må du først slette alle sangene ol. Bruk heller sharepod. legg inn musikk via dette programmet. lett, enkelt og bra. http://www.getsharepod.com/ Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Itunes godtar bare èn Ipod, så hvis du vil bruke Itunes til dette, må du først slette alle sangene ol.Bruk heller sharepod. legg inn musikk via dette programmet. lett, enkelt og bra. http://www.getsharepod.com/ Jeg har 4 ulike iPod i min iTunes jeg...alle kommer opp med navn. (Min egen og tre venners). Alle behandler jeg manuelt, (laster på lydbøker og forskjellig), slik at ikke noe blir automatisk synkronisert. Synes iTunes er helt ideell jeg... ( Husk at du må mate ut/utløse iPod når du avslutter) RandiA Lenke til kommentar
joestone Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 kan kun bruke èn jeg Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) kan kun bruke èn jeg Merkelig....jeg bruker selvsagt bare EN av dem om gangen... (Og første gang jeg koblet til en av de andre, kom det opp ny maskinvare eller noe...men jeg tror disse andre var registrert på iTunes sannsynligvis fra før) (Jeg har siste versjon av iTunes, iPhone kommer opp i samme iTunes også) RandiA PS. Vet ikke om det kan komme av at jeg har min iTunes alltid figurert på manuell behandling..det synes jeg gir best sikkerhet med mitt Library. Endret 31. januar 2009 av RandiA Lenke til kommentar
joestone Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ahh jeg bruker jo automatisk jeg... men sharepod er ganske bra det og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå