edds Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Og om dere tro at eg e sånn feit ekkel geek så se vedlegget... det e meg UrbanDictionary fikk nettopp en ny definisjon av ordet "d-bag". Hahah. Bra noen er direkte her inne. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 hehe, ja. Jeg tenkte forsovidt det samme bare gadd ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ikke diss dorian, alle vet at du egentlig er en feit og svett nerd. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 BTW, hvorfor så megainnvikla brukernavn? Kom ikke på noe, og det betyr Geekoblastr Haha, jeg la ikke merke til at du hadde skrevet det på leet engang! Er jeg geek, eller hva! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Litt drøyt å legge ved bilde av seg selv, innbilsk much? Uansett, utseende har lite å si på om du er geek eller ei. Og det er ikke noe galt i å være geek heller, spør du meg. Heller spille dataspill hele dagen og stimulere hjerneceller ved å aktivt ta del i noe enn å være passiv mottaker, som du er ved f.eks TV-titting. Jeg spiller ikke nok til å bli kalt geek, men har såpass mange spill og konsoller at folk som ikke kjenner meg vil trekke den konklusjonen. Det som gjør meg til en geek er at jeg sitter inne på dette forumet alt for mye hver dag, og elsker å diskutere. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Husker jeg var og så ut som den barnerompa på bilde i første post ; slank , ung og pen. Nå er jeg 10-15 år eldre , 35 kilo tyngre - feit og stygg.Som kommer direkte av for mye sitting på ræva. Stoffskiftet forandrer seg med årene gitt Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 haha, du ser ut som en klassiks douchebag, at du er nek å spiller hele dagen gjør ikke ting bedre, mobboffer, targeted, muahaha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ikke ødelegg boblen hans da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå