znace Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) her et mitt nyeste bilde da. iso:200 f\1,8 Endret 31. januar 2009 av znace Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ganske interessant. Men jeg ville foretrukket bedre skarphet. Litt forstyrrende med den ene ledningen som ikke hører til masten. Du har i alle fall øynene med deg... Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Håper ikke "flotte farger" er ment seriøst. Det finnes jo knapt farger i bildet. Og om du virkelig har brukt hdr så kunne du spart deg, for her er det ikke noe å hente. Jeg har sansen for mønstre, men jeg hadde også ønsket meg ordentlig skarphet. Og den himmelen kunne med fordel vært gjort lysere, tror jeg. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Så ikke at det sto HDR der en gang. Men når du sier det, så la jeg faktisk merke til noen glorier her og der. Typiske HDR-artifakter. Men hvorfor i det hele tatt benytte HDR på dette bildet, det lurer jeg også på. Lenke til kommentar
znace Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 , brukte hdr på bilde kun for å se hvordan det ble og jeg syntes det ble bedere, orginalen var veldig mørk og håpløs. takker for komentarer så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå