Krillekongen Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Da julen nærmet seg fant jeg ut at jeg skulle komponere og spille inn en sang til frøkna. Hele greia består kun av gitar, og ble spilt inn i kjelleren min via forsterker -> pc. Sangen finner du her: http://www.bragec.net/src/musikk/puppy.mp3 Jeg er klar over at kvaliteten kunne vært bedre, men hadde ikke ressurser og tid til å få ordnet en kurrant innspilling. Innspillingen og miksingen ble gjort i all hast, så det hadde blitt bedre om jeg hadde hatt mer tid på etterarbeidet. Jeg vet at noe kan virke litt ustemt, men jeg prøvde da hvertfall Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ikke dårlig Som du sier er det litt ustemt noen plasser, pluss det kan bli litt for mye overlapping, men sånn overall så likte jeg denne. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Ja, skulle gjerne ha hatt litt mer tid til finpussing, så det fikk bli som det ble. Har ikke orket å jobbet mer med den i etterkant heller så Takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå