kingkop Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Morn. Har (hadde) et Geforce 6600gt kort tok kveld her om dagen. Slo på pc'n og etter 5 sek så jobbet ikke pc'n lengre og skjermen slo seg ikke på. Etter feilsøking fikk jeg låne et gammelt skjerkort hos en lokal kontorbutikk, og da startet pc'n. Men jeg måtte først ta ut det lille batteriet i hovedkortet. Hadde nok trykt så mange ganger på svanskeknappen. Jeg trenger et AGP8X kort. Spiller ikke, men lager video med pinacle. Hvilket kort trenger jeg? Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) ATI 3650 er rimelig og en god del kraftigere enn 6600GT ellers så er 3850 det kraftigste kortet du kan få til AGP. Edit: Ser også at det er anbefalt av Pinnacle å ha skjermkort som er utstyrt med 512MB ram og directx 10 støtte, så overnevnte kort burde gjøre susen. Endret 1. februar 2009 av Duqe Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 ATI 3650 er rimelig og en god del kraftigere enn 6600GT ellers så er 3850 det kraftigste kortet du kan få til AGP. Edit: Ser også at det er anbefalt av Pinnacle å ha skjermkort som er utstyrt med 512MB ram og directx 10 støtte, så overnevnte kort burde gjøre susen. Og her er 3650 DEMO1 kort fra komplett til bare 490,- http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=422599 Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Takk for tipset :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå