Arsenvif Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Heisann. Har et lite problem ang. prosessoren min: Jeg har en Amd Phenom II X4 940 3,0ghz Black Edition, men dette skjønner ikke maskinen min. Når jeg høyere klikker på "Min Datamaskin" så står det dette: "Amd Processor model unknown 2.30ghz", hva kommer dette av ? Ikke bare finner den navnet men den sier også at den er 2,30ghz og ikke 3,0ghz... Har prøvd å flashe biosen, men det går heller ikke. "Flash Bios Error" får jeg hele tiden da". Håper dere kan hjelpe HK: Gigabyte GA-MA790GP-DS4H, AMD 790GX CPU: AMD Phenom II X4 940 Black Edition RAM: Kingston DDR2 HyperX PC8500 4096MB CL5 GPU: Gainward GeForce 8800GT 1GB GDDR3 "GS" HDD: Samsung SpinPoint F1 500GB SATA2 OS: Windows Xp pro 32-bit Sikkert noe jeg har glemt her. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Er dette selvbygd? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Du må helt klart flashe bios. Lenke til kommentar
Saint123 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ser ut som at kortet har blitt produsert med AM2, AM2+ og AM3 sokkel. Sjekk: CPU Support List for din sokkel. Kan hende det hadde vært lurt å sjekke om det finnes en ny versjon av BIOS oppdateringsbrogrammet. Etter at BIOS er fikset trengs det bare en driversnutt fra f.eks Windows Update. Lenke til kommentar
Arsenvif Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Har bygd den selv ja. Når jeg prøver å flashe den så får jeg bare "Failed flash bios", hvordan skal jeg da greie det ? Bruker gigabyte sitt prog "@Bios". Er dette grunnen til at den ikke "finner" ut av cpu`n min? Takk for svar, Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 lasta ner denna: http://www.alcpu.com/CoreTemp/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå