Gå til innhold

Tips til "consciousness raiser"?

Anbefalte innlegg

Jeg leser relativt sjeldent bøker, men av og til kommer jeg over noen bøker som virkelig fascinerer meg. Siden det er to år siden jeg sist leste en bok - The God Delusion - synes jeg det begynner å bli på tide med en ny. Har dere noen tips til spennende, lærerike og givende bøker som får leseren til å se ting fra en ny side?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg leser relativt sjeldent bøker, men av og til kommer jeg over noen bøker som virkelig fascinerer meg. Siden det er to år siden jeg sist leste en bok - The God Delusion - synes jeg det begynner å bli på tide med en ny. Har dere noen tips til spennende, lærerike og givende bøker som får leseren til å se ting fra en ny side?

Michael Nyberg : "Kapitalet.se" http://www.tanum.no/product.aspx?isbn=9173248916&r=1

Lenke til kommentar

Mulig dette er waaaay utenfor den sjangeren du hadde tenkt, men den boka som har hjulpet meg mest med å forandre synspunkt på noe, er The Complete Book of Ghosts. Det er jo fordi jeg er veldig interessert i det paranormale, og denne boka fikk det til å gå opp mange lys for meg.

Ellers så likte jeg godt Kunsten å være snill, som beskriver en ganske interessant måte å forholde seg til det å være "snill".

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...