EinarEriksen Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Når jeg ser på hovedbilde i testen, så ser det ut som det er tatt i et gammelt utslitt østblokk-land. Alt er gammelt, nedslitt, skittent og trist. Velkommen til Bergen Røst ja, lurer på hvor det kom fra.. Korrigert til Riks nå. Endret 19. november 2010 av EinarEriksen Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jeg konkluderer med at Amobils journalist gikk rundt hjørnet til Godt Brød, og tilbake igjen da han ikke fant en telefonkiosk. Hvordan han da orka å dra seg ned på Nøstet etterpå er et mysterium. Kanskje de hadde pils på tilbud i nærheten? Haha, mye interessante spekulasjoner her. Årsaken til at jeg gikk ned mot Nøstet var faktisk at jeg visste om en telefonkiosk der fordi jeg har bodd rett i nærheten tidligere. Og som sagt var tilstanden min, i motsetning til hva det spekuleres i, helt kjørbar Angående røde telefonkiosker, parkerer jeg faktisk bilen rett i nærheten av Netcom-bygget på Damsgård, så det er rart jeg ikke har oppdaget den - men ellers høres det ut som de er godt spredt og man faktisk må vite hvor de er eller lete. Det blir litt overkill med test av en rød telefonkiosk også nå da. Morsomt å få så mange kommentarer forresten Endret 2. februar 2009 av CesiuM_e Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 dere må ha test av rød boks også rød vs blå pros og cons Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, jeg blir dypt skuffet om vi ikke får en oppfølgingstest i løpet av uken. Dere kan samtidig se hvilken retromobil som tar det beste bildet av den røde, så har dere litt dekning for det. Det må selvfølgelig da være en med 0,3 megapikselkamera eller noe deromkring. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fant en rød boks med skolen, eller mer nøyaktig Coop Mega på nyborg Den så dog ganske slitt ut..... Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er en rød boks i Solheim også, like ved Ny Krohnborg. Lenke til kommentar
operg Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det står en rød telefonboks ved Årstad kirke like ved sykehuset (sykehotellet). Lenke til kommentar
insimy Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ta en test av den røde telefonkiosken i krysset Strømgaten-Zander Kaaes gate ved jernbanestasjonen. Verdt titten, Amobil Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det står en oppe med KK hvis dere lurte på hvor de er blitt av. Lenke til kommentar
Darky_1 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ...en annen ting som kunne vært intergrert inn i disse boksene er lademulighet til mobiltelefoner og trådløs netttilgang. Fått disse analoge dinosaurene inn i digitalverden. Lenke til kommentar
Luggruff Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 ""Tilsynelatende" uovervåket" betyr at det ser ut som den er uovervåket.. ._o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg