Einride Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Tror det står en rød telefonkiosk ved Koengen/festningen. Bussholdeplassen, like ved hotellet der, synes jeg å huske Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Bergen Trodde den telefonkiosken var nedlagt for lenge siden. Den eneste telefonkiosken igjen i Fyllingsdalen ble jo fjernet i fjor sommer. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Meget artig artikkel må jeg si Ønsker flere sånne artikler. Kjekt å vite at det ennå er liv i de. Har en sånn en her hvor jeg bor også, Steinkjer. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det neste bil vel test av telefon på fly? Hehe, god idea. Så har de testet to ytterpunkter av mobilitet. Oppsumering av flytelefon-testen: + Tar uttrykket mobiltelefon til nye høyder - Fly koster en del Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Står en slik gammeldags rød boks like nedenfor NetCom-bygget på Damsgård. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Husker de telefonkioskene godt Var en spesiell metode for å svindle til seg penger fra dem . Husker jeg prøvde flere ganger med suksess , ahh det var tider det Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Kan melde at det står en rød telefonkiosk ved Nykirken også. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Mener at det står en rød boks ved åsane storsenter Det står en rød kiosk ved klosteret på vei utover mot nordnes mener jeg Tror det står en rød telefonkiosk ved Koengen/festningen. Bussholdeplassen, like ved hotellet der, synes jeg å huske Står en slik gammeldags rød boks like nedenfor NetCom-bygget på Damsgård. Kan melde at det står en rød telefonkiosk ved Nykirken også. Står det ikke en slik rød boks nede ved Høyteknologisenteret (Nygårdstangen)? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg konkluderer med at Amobils journalist gikk rundt hjørnet til Godt Brød, og tilbake igjen da han ikke fant en telefonkiosk. Hvordan han da orka å dra seg ned på Nøstet etterpå er et mysterium. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg konkluderer med at Amobils journalist gikk rundt hjørnet til Godt Brød, og tilbake igjen da han ikke fant en telefonkiosk. Hvordan han da orka å dra seg ned på Nøstet etterpå er et mysterium. Kanskje de hadde pils på tilbud i nærheten? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Kan forresten informere om at Maihaugen huser landets smarteste røde telefonkiosk, det er den eneste som har skjønt hvor den egentlig hører hjemme. Artig test! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Telefonrøret er laget i hard plastikk. Det er selvsagt nødvendig at de tåler røff behandlig ettersom de er offentlig tilgjengelig og skal brukes av kriminelle HAHA you made my day! Hysterisk test. Takk! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Så ingen Amobil anbefalt, altså? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Haha, det er morro å ringe til telefonkiosker når folk går forbi! Og folkens, telefonkioskene er der jo for at superhelter skal kunne komme seg til skjulestedene sine fortest mulig. For å skremme bort andre, er det høye priser der.. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Eneste grunnen til at disse telefonkioskene enda eksisterer, er for at superman skal kunne skifte om.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det kunne vært neste artikkelprosjekt: "Guide: Hvordan gjøre telefonkiosker mobil" DET er noe jeg gjerne vil se. Hvem er det som har ansvaret for disse telekioskene? Er det forsatt Telenor som driver alle sammen? Jeg konkluderer med at Amobils journalist gikk rundt hjørnet til Godt Brød, og tilbake igjen da han ikke fant en telefonkiosk.Stedet med jæævlig god kaffe. Glimrende retro-test. Vil gjerne se flere av disse Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Vekker minner dette. På Jørstadmoen i Hærens samband hadde vi noen gamle kiosker som det gikk an å lure til å ringe gratis ved å dra ned gaffelen halvveis. Det ble så stort beløp at VG omtalte saken På skolen jeg gikk koblet vi oss inn på kabelen og satte på et 16KHz filter som blokkerte takseringspulsene. Det fungerte veldig bra. Man kunne også sette inn en pappbit over der myntene kom ut. Dagen etter var det bare å fiske ut pappbiten og litt klingende mynt... Regner med at saken er foreldet nå etter 30 år? he he Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Får sende tipsmail til VG igjen så smeller de vel til med "Gammel tele-synder tilstår" =) Lenke til kommentar
fluxie Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Skjerpings amobil Følgende plasser finner dere røde tlf-kiosker: FLØYFJELLET 1.B 5014 BERGEN FLØYBANEN ØVRE STASJON SANDVIKSVEIEN 2 5035 BERGEN V/SANDVIKEN BRANNSTASJON BRYGGEN 11 5835 BERGEN BRYGGEN V/BUSSTOPP KLOSTERET 17 5005 BERGEN KLOSTERET Strandgata 197 5005 BERGEN NYKIRKEALM. V/NYKIRK Kanskje dere kan teste en av disse nå? Klosteret 17 er vel nærmest deres kontor i Vaskerelven? --thomas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg