EinarEriksen Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Her er testen du har ventet på: Norske telefonkiosker. Les mer Lenke til kommentar
ultramannen Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Her er testen du har ventet på: Norske telefonkiosker. Les mer Postet klokken 0500, ja. Noen fulle og ivrige skribenter som fikk seg en fin ide på vei hjem fra byen, eller? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Morsom test, trist liten nyttverdi, men ihvertfall litt moro Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ja dette var en stilig og oppfinnsom test! Hvem er villig til å betale fem kroner for en 27 sekunders telefonsamtale? Hvis hode regningen min stemmer så koster det ca. 600,- i timen. Jeg vet at det ikke er så mange som står i en telefonkiosk i en time, men det er ekstemt dyrt uansett. Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Artig Jeg husker uansett ikke annet enn mitt eget telefonnummer, så jeg kan ikke helt se for meg at jeg skal klare å få bruk for en telefonkiosk med det første. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Syns den var veldig morsom, kunne gjerne inkludert en analyse av rensligheten inni der, men ellers bra. Lenke til kommentar
dios Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Her linker man til Wikipedia, men dikter opp sine egne fakta ... «I 1932 utlyste det private telefonselskapet Oslo Telefonanlegg en konkurranse om en ny, standardisert telefonkiosk. Den skulle ikke koste mer enn 1000 kroner, den måtte være solid og lett å sette sammen. Arkitekten Georg Fredrik Fasting fra Bergen vant blant 93 forslag med sitt forslag «Riks». Det var en rød telefonkiosk i jern og glass med funksjonalistiske stiltrekk.» (...) «Den første ble satt opp på kaia til Den norske Amerikalinje i 1933.» 1952 og 1912 (to mulige tolkninger av den rare ordlyden i amobil-artikkelen) og «Røst» er altså helt på jordet, om vi skal tro Wikipedia. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Artig artikkel. Slo meg at det er endel år siden jeg sist hørte/leste ordet "tellerskritt". Var noe jeg sist var opptatt av når jeg var på Kreta i 1998. Nostalgi. De nye boksene er jo heller lite pen, foretrakk de røde. Er forresten ikke rart kriminelle er kriminelle om de må bruke telefonkiosker med de prisene som eksisterer der. Virker som en ond sirkel dette her. Lenke til kommentar
stue Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Når jeg ser på hovedbilde i testen, så ser det ut som det er tatt i et gammelt utslitt østblokk-land. Alt er gammelt, nedslitt, skittent og trist. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Morsom test . 1952 og 1912 (to mulige tolkninger av den rare ordlyden i amobil-artikkelen) og «Røst» er altså helt på jordet, om vi skal tro Wikipedia. Hvor står det i Wikipedia at disse datoene er feil? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Mener at det står en rød boks ved åsane storsenter Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Den var kanskje ikke så veldig mobil? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det kunne vært neste artikkelprosjekt: "Guide: Hvordan gjøre telefonkiosker mobil" Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Den var kanskje ikke så veldig mobil? Nei, men den er mobil i den forstand at det finnes mange av de spredd utover . Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Den var kanskje ikke så veldig mobil?Det er utrolig hva du kan få til med en spade, kabelkutter, trillebår, litt gaffateip, store muskler og pågagsmot Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Flott test å lese en litt sliten lørdagsmorgen. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 @WheelMan: HAHAHAHA, der gav du meg en skikkelig latter i allefall... Du kan sikkert også gjøre det i film stil med bergingsbil slik som du ofter ser på film, eller konvertere den til en drive in telefonkiosk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg