:Francis: Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Ikke så mye å si om bildet egentlig. Jeg har benyttet meg av smal DOF for å anonymisere personene på bildet, samt at jeg liker effekten det gir. Kamera: Nikon F5 Objektiv: Nikkor 105mm f/2.5 AI-s vidåpent Film: Ilford Delta 100 Fremkaller: Kodak T-Max 1+4 i 7 min @ 20*C Skanner: Nikon Coolscan V Kritikk mottas med takk! Mvh Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Dette liker jeg. Blir nesten et surrealistisk preg over det pga. at det er kun den stutte lyktestolpen som er i fokus. Andre kan sikkert si noe mer fornuftig ... Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Ja, faktisk..det var noe spesielt over det der...litt stil og klasse ...fint komponert. RandiA Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Takk for kommentarer! Francis Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Bildet trenger virkelig mere skryt.. Nydelige toner, komposisjon m.m. Legger også spesielt merke til at du ser ut til å ha en helt særegen stil. Meget tøft! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Det eneste som interesserer meg for tida er det som et ute av fokus Elsker smal DOF, og her passet det veldig bra Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Ble fint dette Francis. Men hvordan har du fått så mye kornstruktur hvis du har benyttet en ISO100-film? Etterbehandling? Bra komponert. Lekkert å se på. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Rent (komposisjonsmessig) og pent. Slikt liker vi Endret 31. januar 2009 av Me sjøl Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Tusen takk til alle som har kommentert bildet, jeg er helt overveldet! Ble fint dette Francis. Men hvordan har du fått så mye kornstruktur hvis du har benyttet en ISO100-film? Etterbehandling? Bra komponert. Lekkert å se på. Jeg vet ikke. Jeg ble ganske overrasket selv. Etterbehandlingen består av kontrast, curves og noe oppskarping. Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå